Vakman in beeld

Jan Mulder

25 april 2017
Keurmerk Kwaliteitsvakman

Behandel je klant zoals jezelf behandeld wil worden

Al bijna 35 jaar heeft glaszetter Jan Mulder uit Heemserveen zijn eigen bedrijf: Mulder Glas. Veel bedrijven in de branche combineren glas zetten met schilderwerk. Mulder niet. Hij heeft zich gespecialiseerd in glas zetten. Daarmee onderscheidt hij zich van anderen. Maar niet alleen daarmee. Ook met zijn vakmanschap en met de service die hij levert.

Mulder Glas

Goed werk afleveren en afspraken nakomen: het is voor Mulder vanzelfsprekend. Gaat er een keer iets niet helemaal goed, dan maak je dat in orde. “Een poosje geleden was ik glas aan het vervangen. Toen viel er een stukje van het oude glas naar buiten. Dat kwam precies met een punt op een glazen lichtkoepel. Daar kwam een klein barstje in. Die heb ik helemaal vervangen. Die heb ik natuurlijk niet in rekening gebracht.”

"Niemand is volmaakt, zegt Mulder, en er kan wel eens iets fout gaan. Gewoon erkennen en eventuele schade vergoeden.” Voor Mulder is dat een principe-kwestie. “Sommige mensen doen daar heel moeilijk over. Zeker wanneer het ze geld gaat kosten om iets te herstellen. Maar je moet anderen behandelen zoals je zelf behandeld wil worden.” 

Uiteindelijk levert dat je ook reclame op want dat zijn dingen waar mensen over praten. En vooral mond-tot-mond reclame levert Mulder Glas de meeste klanten op.